best html templates

KOMPUTERY
NA MIARĘ

Sprzedajemy ściśle wyselekcjonowane komputery stacjonarne. Od stacji roboczych po customowe komputery gamingowe.

FAQ - zbiór często zadawanych pytań


Jak sprawdzić dostępność produktów?
 
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
 
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
 
Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
 
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
 
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
 
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
• firma kurierska,
• poczta polska,
• paczkomaty (aktualnie opcja niedostępna)
Ile zapłacę za przesyłkę?
 
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych.
 
Jak zapłacić za zamówienie?
 
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
• przelew na konto bankowe,
• płatność elektroniczna (PayU).
 
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
 
Niestety, ale nie. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
 
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
 
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
 
Jak zmienić moje zamówienie?
 
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 504 020 161.
 
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
 
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 504 020 161.
 
Gdzie jest moja przesyłka?
 
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub pocztę polską, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
 
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
 
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu lub kartę gwarancyjną do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawa do zgłaszania reklamacji.
 
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
 
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 504 020 161.
 
 
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
 
Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia towaru w posiadanie przez klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik a zwrot powinien nastąpić niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy.
Co to znaczy outlet?
Produkty outlet to sprzęt pochodzący z wyprzedaży, likwidacji sklepów, po ekspozycyjny i zawsze z gwarancją. Pochodzą z różnych dystrybucji krajowych, a ich cena jest do 60% niższa niż w przypadku produktów nowych. Mogą zawierać delikatne ślady użytkowania, mikrorysy, opakowanie zastępcze lub ślady weryfikacji działania produktu.


Subskrybuj

Otrzymuj comiesięczne aktualizacje i korzystaj z bezpłatnych zasobów.

DOŁĄCZ DO NAS